One Tree Hill is the shit

Sitter och kollar på One Tree Hill just nu! Hihi, så bra! Eftersom det varit så dålig uppdatering här vet inte ni att jag har köpt första säsongen av One Tree hill! Älskar't.
I alla fall, anledningen till att jag inte uppdaterat är att jag inte varit på humör helt enkelt. Inte riktigt orkat med datan och inte haft nåt att skriva om. Men nu är jag här! Och just när jag är tillbaka ska jag iväg. Imorrn åker jag iväg på vinterlägret, fortsättning efter breddlägret. Ja, har med handbollen att göra. Men nu ska jag fortsätta kolla. Puss och hej igen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, älskade one tree hill!

2009-12-11 @ 22:59:05
URL: http://sofiasoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0