dålig uppdatering!

Har inte varit så bra uppdatering här på sistonde. Men det är inte mitt fel. Det är faktiskt så att vårat internet la av i tisdags och vi har inte vetat vad vi ska göra. Men nu så testade jag att starta om det och det är klart att det funkar då! Haha, typiskt. Men nu är det i alla fall igång igen, bättre sent än aldrig.

I alla fall så har det inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Dansen (jazzen) började igen i tisdags, det är väl allt. Allt har rullat på som vanligt. Ska väl snart iväg och träna men först tänkte jag slänga upp dagens outfit.


fodral - monki, kjol - urban outfitters, kofta - gina tricot, väska - primark

Jag tog mina nya svarta skor från Skopunkten (som jag köpte när jag var i Stockholm i sommras). Men vid ca ett-halv två höll mina fötter på att dö så jag bytte till mina nit-sandaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0