desperata hemmafruar

Hallå. Sitter och kollar på Desperate Housewives just nu, säsong fyra. Jag har lånat den av Julia, som förövrigt åkte härifrån för en liten stund sen. Vi har varit på stan, där jag köpte en almanacka och pengar till mobilen. Sen tog vi bussen till SIBA på Aspholmen där jag hoppades att dom skulle hjälpa mig med fjärrkontrollen. Men det enda dom kunde säga var att jag skulle ringa till Philips, märket där fjärrkontrollen kommer ifrån! Jag blir arg för att jag åkte ända ut dit och så kan dom inte hjälpa mig! Jag ska i alla fall åka ut dit imorrn och lämna tillbaka fjärrkontrollen.

Nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på Desperate Housewives och sen senare lägger jag in dagens outift.

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0