do the panic


Fin, fin bild jo. Haha.

Hallå. Har precis ätit. Ungspankaka, helt okej. Inte så jättestort fan av pankaka överhuvudtaget, men det går ju ner. Nu lyssnar jag i alla fall på musik. Försöker hitta bra musik från Gossip Girl-soundtracket. Hittar inte så mycket. Det är mycket bättre musik i själva tv-serien än vad det är på det här soundtracket. Synd, för musiken kan vara riktigt bra. Aja, ska väl snart dra mig till sängen. Men innan det ska jag antingen se ett avsnitt Gossip Girl eller läsa lite Så länge vi bådas andas. Jag får se, men det lutar mot Gossip Girl. Konstigt, hehe.

Kommentarer
Postat av: vickan

jag åt också ungspannkaka idag och jag diggar de!<3

2009-08-18 @ 21:24:13
URL: http://viiiickaan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0