Hej, igen.

Bloggade senast i förrgår. Och det är för att jag var borta hela dagen igår. På kvällen när jag var hos Julia ringde en kompis och frågade om jag ville följa med till Stockholm dagen därpå, och det villa jag såklart! Så jag har varit i Stockholm med Hanna i min paralellklass och hennes familj. På dagen gick vi på stan (handla inget, är pank) och på kvällen gick vi på fotboll. Vi såg när Sverige mötte Finland. Och Sverige vann med 1 - 0! Och sen tog vi bilen hem.

Det här hade jag på mig igår.

shorts - primark, tröja - h&m, väst - åhléns, armband - gammalt, väska - england, skor - england.

Idag då har jag bara varit hemma. Suttit och läst Tills ditt hjärta slutar slå, tredje boken i Twilight-serien. Jag läste klart den så nu har jag börjat på fjärde! Så himla bra böcker! Det har varit en bra läsdag för det har varit riktigt skitväder. Det har spöregnat och blixtrat och åskat. Så jag har inte vågat riskera att sätta på datorn pga det. Men, bättre sent ä aldrig!

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0