it's finally summertime

Har precis kommit hem. Jag har varit i Nora med Elvira och Julia. Julias mormor och morfar har sommarställe (eller bor dom där?), så vi har solat, badat, spelat kort och fikat (of course). Det är ju helt fantastiskt att det har blivit så fint väder! Senast jag badade var när jag var i Towes sommarstuga, och det var ett tag sen. Men eftersom det har varit praktiskt taget skitväder enda sen jag kom hem från Brighton är det väldigt skönt att äntligen få bra väder! 

Och om ett tag ska jag i alla fall åka hem till Julia i det fina vädret. Jag och Elvira ska göra Julia sällskap när hon är barnvakt åt sin lillasyster Tuva-Li. Det ska bli mys för vi ska äta pizza, snacks och kolla på film. Jag har fått order av Julia att ta med första OC boxen. Så det ska jag göra, och någon mer box som jag vill se kanske, hehe. 


Sommarsjö. Bild från när vi var i Lolos sommarstuga, tagen av mig.

bye bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0