Lagar mat.

Hej. Lagar mat till mig och Hanna. Vi ska äta pasta med nån köttfärs och så. Idag ska jag inte göra nåt speciellt. Vid halv fem ska vi ta den första sprutan mot livmodershalscancer. Och vid halv sju ska jag träna. Det är väl allt. Och jag måste gå och lägga mig tidigt för imorrn ska jag ta tåget 5.56 upp till Stockholm med pappa. Pappa ska jobba så det är därför han åker upp så tidigt och jag ska träffa en kompis i Stockholm så jag följer med honom. Men nu ska jag fortsätta med maten.

puss

Kommentarer
Postat av: towe och ida

hej gmn!

kolla våran blogg

vi har länkat dig också (a)

måste ses snart! puss

2009-08-04 @ 21:44:43
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0