med Julia och Elvira!

Blev Ånnaboda idag med Julia och Elvira! Det var mycket roligt, hihi! Vi åkte som sagt upp vid nio tiden och hem vid fyra. När vi kom dit var det inte så jättebra väder med solen i moln. Så vi spelade kort. Men sen kom solen fram och då badade vi. Så idag har vi ätit (haha, of course. godaste matsäcken!), badat, solat, spelat kort och haft det mys. Har alltid så roligt med dom två!

Dagens
- Jag har blivit solbränd, inte bra.
+ Att det nästan inte var någe folk i Ånnaboda alls.
+ Våran lilla "lek" ute på flotten, haha.

Aja, nu ska jag kolla på The hills hade jag tänkt. Eftersom jag sitter på mitt rum med syrrans dator kan jag kolla ostört.

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0