sitting here

Sitter här vid datorn just nu. Ah, annars skulle jag väl inte blogga. I alla fall så var jag ju med Jennifer igår. Vi köpte en massa godis (har över till idag) och så hyrde vi rysarna The strangers och Friday the 13th. The strangers var jättebra! En rysare man verkligen får kalla kårar av. Den är verkighetsbaserad och handlar om ett par som blir terroriserade av tre människor med masker som vill döda dom. Kan låta jättekonstigt, men det var jättebra och är verkligen värd att se. Det finns ju så himla många dåliga skräckfilmer men det här var en bra och Friday the 13th var en dålig sådan. Orginalet har jag inte sett men vi såg re-makern. Och den var så himla förutsägbar! Alla dör en efter en förutom huvudpersonerna såklart. Nej, verkligen inte värd att se. Om du vill se den, leta efter orginalet istället. Jennifer och jag har bestämt att vi ska se den nån dag och se om den är bättre.

Ah, nog om filmerna. Idag gick vi på stan en stund och kollade runt lite. Jag köpte inte så mycket. Bara ansiktsrengöring från Aco och två hårband från Glitter, jag ska visa dom nån dag. Vi var också inne på Bikbok och jag testade sammetsklänningen som jag kollat på. Och åh vad fin den var! Mycket finare än på galgen. Jag ska köpa den! Jag hade bara tänkt att vänta lite. Eftersom jag nyss fått barnbidraget är det nog bra att hålla lite i slantarna. Just ja, jag hittade en jätte fin höst/vinter jacka på Åhléns också. Och jag är kär! Den var så himla fin! Med tanke på kläder så tänkte jag slänga upp en dagens outfit också. Det här börjar bli ett väldigt långt inlägg. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0