what's the story morning glory

I'm up. Eller, egentligen har jag varit vaken sen typ nio, fast jag låg och slummra till klockan tio. Då gick jag upp och åt frukost och så har jag kollat på tre avsnitt av The hills, älskar't. Jag hade tänkt att göra mig iordning nu och sen får jag se vad jag ska göra. Och ikväll ska jag umgås med Julia. Men det blir att gå och lägga sig tidigt för på söndag ska vi ju spela Vintrosa beach handbollcup och jag måste gå typ klockan sex på morgonen för vi ska vara där kvart över sju! Jag kommer vara så himla trött. Men som tur var sov jag inte bort hela dagen idag utan gick upp ganska tidigt, så jag kommer vara trött ikväll.

kramar till alla som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0