you spin my head right round, right round

Hallå. Fredag eftermiddag redan. Men jag vaknade vid tolv och efter det har jag ätit och lyssnat på musik. Ska åka iväg och spela badminton med Josse och Julia, det var ett tag sen man gjorde det. Sen ska jag ta mig ut till SIBA också. Det är så att min fjärrkontroll till min tv (med inbyggd dvd) har gått sönder och pappa köpte en ny åt mig. Men, det är jättekonstigt för när jag ställer in den så funkar visserligen kanal-knapparna, men det går inte att höja och sänka. Och på dvd:n funkar inte knappparna heller. Jag blir så sur! Det är ju en sån fjärrkontroll som ska funka till alla tv-apparater. Men så funkar det inte! Så jag ska åka ut till SIBA och skälla lite på dom, hehe, nä, men jag ska fråga vad som är fel.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0