Dagens.





Jeans - Cheap monday, linne - Monki, kofta - Svea, väska - second hand, halsband - H&M.


Hej sötsaker! I'm back on track! Hur skönt det än har varit att lega hemma och tagit det lungt så känns det bra att vara tillbaka. Även om jag bara gick en dag i skolan den här veckan. Men det var jätte kul att träffa mina fina vänner igen! Jag har ju saknat dom.
Blir kanske träning ikväll också. Det är en till grej jag saknat. Fast mina kompisar tycker inte att jag ska gå för att jag nyss varit sjuk. Men jag kan ju inte hjälpa att jag är så himla träningssugen! Aja, jag ska ringa mamma och prata lite med henne och fråga vad hon tycker. Vi ses!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0