Oasismania!

Här kommer lite bilder från konserten. När jag kommit under fund hur man lägger upp filmar så ska det bli några sånna också!


Oasis!


Oasis!


Ett försök till en bra bild på Noel Gallagher.


Det var riktigt svårt att få en bra bild på Liam Gallagher, för det var så himla skakigt + att det vart ganska suddigt när jag zooma.


Hela publikhavet nere på golvet.









Det var några bilder. Och som ni kanske har märkt är jag inte världens bästa fotograf, men jag skyller på att kameran jag hade inte var speciellt bra, hehe. Men jag tyckte att konserten var himlans bra som det Oasis fan jag är, även om resencenterna inte håller med mig.

Puss.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0