Outfits 2008 del 2.

Fortsättning på sammanfattningen av mina outfits från 2008 (eller från andra halvåret av 2008).


I september köpte jag min vita favoritsjal och mina rutiga tröja som jag använt flitigt. Jag började också trivas bättre och bättre i leggings och strumpbyxor.

                          
11 september                                                        13 september


                          
15 september                                                   18 september


             
17 september                                                        20 september



23 september



I oktober började jag använda min syrras Svea-väska konstant.

                
1oktober                                                                  4 oktober


                           
6 oktober                                                                7 oktober


                          
14 oktober                                                            21 oktober



25 oktober


I november fick jag min Jenny Hellström-jacka och min mysiga halsduk. Och det blev kallare.

            
4 november                                                          15 november


I december gick min mobil sönder så då blev det typ inga outfitbilder. Jag började också använda en massa silvriga halsband och fick min fina Fred Perry-tröja.

             
30 december                                                        31 december

 Aaah, såhär såg jag ut 2008, kortfattat.


Puss!






Kommentarer
Postat av: julia

snygg varu! :D

2009-01-28 @ 07:36:55
URL: http://juuuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0