Outfits 2008 del 1.

Jag har inte så mycket för mig såhär får ni en liten sammanfattning med outfits från 2008.

I juni var det shorts och kjol. Och jag fick mina älskade gladiatorsandaler.

                            
23 maj                                                                     4 juni


            
20 juni                                                                    29 juni


I juli fick jag min jeansjacka som användes flitigt hela sommaren. Och det var mycket barbent.

               
22 juli                                                                        24 juli



31 juli


I augusti blev det kallare och mer kläder. Och så började skolan.


               
13 augusti                                                              14 augusti

 
               
15 augusti                                                               27 augusti


ps. som ni ser kommer det bara bli från andra halvan av 2008 men det är för att jag inte har från första halvåret. Men det var såhär jag gick klädd tvåtusenåtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0