Sjuk.

Usch. Jag är sjuk. Inte så roligt. Så jag vet inte om det blir någon skola imorrn. Det beror helt påhur jag mår imorrn.
Just nu sitter jag och kollar på Fear factor. Någon som har sett det? Man gör en massa äckliga saker för att vinna pengar. Det är flera stycken som tvälar och allt eftersom åker man ut. Just nu ska dom typ samla nycklar eller något och när dom drar i ett snöre så ramlar det ner en massa maskar och typ fiskleverolja. Så himla äckligt. Och även om man gör det där så är det inte säkert att man vinner pengarna, för man kan ju åka ut. Det är en som vinner 50 000 dollar. Jag skulle aldrig göra något sånt, inte äns för en miljon. Det är så himla äckligt.
Annars idag har jag sovit lite och kollat på Dreamgirls, en jätte bra film. Det finns inte så mycket annat man kan göra när man är sjuk.



Den här bilden tog jag på sensommaren när vi var på Carl Larssons-gård. Jag är riktigt nöjd med den!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0