00:38

Hej. Sitter i soffan med Jennifer och kollar på How I met your mother. Jag älskar det programmet, det är så himla bra och roligt. Ikväll har jag, Jennifer, Lolo, Jacque, Hanna och Jassi lagat taco's, ätit godis och myst. Jag älskar verkligen sommaren! På en helt vanlig vardag kan du hitta på massa roliga saker och på kvällen kan man umgås hur länge som helst för man behöver inte gå upp tidigt dagen därpå. Det äger.

Annars idag har jag tränat, och, ehem, shoppat... Inte bra. Typiskt mig att komma hem och shoppa mer. Men jag är jätte nöjd. Jag köpte en jeansskjorta på Bikbok för halva reapriset. Från början kostade den 699:-. Men jag fick den för 174 spänn! Kap! Och så köpte jag också ett par vita Wayfarers på Bikbok för 19 spänn. Är jag nöjd? Jag är nöjd! Fast jag borde egentligen inte shoppa, hehe. Men jag kan inte låta bli!

Men vi ses imorrn! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0