00:56

Kom hem från Lolo för typ en stund sen. Jag har umgåtts med henne, Jacque, Rebecca ikväll och Elel och Vickan var med ett också. Vi köpte godis, det var mums. Fast godis är inte bra, men skitsamma! Vi ringde också ett litet roligt samtal och så satt vi och snacka. Mysig kväll. Och imorrn ska jag träffa Lolo, Rebecca och Jacque(?) igen. Eftersom jag ska spela Vintrosa beach handbollcup på söndag kan jag inte träffa Rebecca då och hon åker ju hem på söndag. Så man måste ju träffas så mycket som möjligt.

Aja, här får ni dagens outfit som utlovat.


skor - din sko, jeans - cheap monday, bälte - bikbok, linne - h&m, kofta - cheap monday, väska - second hand.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0