Allt nytt jag köpte i England.

Här kommer, finally, det jag köpte nere i Brittlandet.

Från Primark:





Från en affär som heter Peacocks:



Resten:

(ring) från Internacionale (trorja affären hette)


Topshop


Nån försäljare längs med gatan.


Bukhara (nån affär i London)


HMV

Det här var nog allt. Plus lite grejer till mamma, pappa, Tove och Hanna, och en tröja och en kjol, fast den påsen glömde jag på en buss, surt. Men jaja, jag är nöjd.

Idag ska jag i alla fall inte göra nåt speciellt. Läsa lite (jag läser om sjätte Harry Potter boken innan jag ska se den på bio) och så ska jag träna för första gången på tre och en halv vecka! Äntligen, det känns bra! Det blir ett medelpass på Friskis & Svettis. Och sen ikväll ska jag nog bara ta det lungt hemma. Kolla på lite film kanske. Jag fårse.

ciao

Kommentarer
Postat av: jacque

Love på vårt stökiga rum haha!

2009-07-17 @ 18:30:33
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0