Bad, bad, bad.

Hej. Dåligt av mig att inte uppdatera mera när jag har sagt att jag ska göra det. Men det är nämligen så att jag åkte ner till sommarstugan i fredags och efter det åkte jag hem till en kompis sommarstuga och var där i tre dagar och tre nätter. Och jag har inte haft något internet så det har inte blivit någon uppdatering, sorry för det. Och ärligt tror jag att det kommer vara såhär resten av sommaren tyvärr.

Men nu kan jag blogga i alla fall. Ja jag har varit i en kompis sommarstuga, Towe. Och vi har badat, solat lite, kollat på film, spelat kort, ät, och myst. Det har varit tre mysiga dagar med en av mina äldsta vänner. Vi har kännt varandra sen vi var under en meter typ. Men nu är jag hemma igen och cool som jag är ska jag gå och se Harry Potter och halvblodsprinsen en gång till, haha. Men den var ju jättebra och så är det pappa som betalar hela kalaset så då gör det inte så mycket.


Resten av veckan ska jag träffa lite kompisar och kanske åka ner till sommarstugan en sväng. Men det var allt för den här gången. Jag bloggar imorrn.

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0