day ´n´ night

Nu är klockan 08.32. Väldigt tidigt för mig på en sommarmorgon. Men jag, Jacque, Lolo och Andrej ska möta upp Sofia på tågstationen klockan 09.45, så jag ska vara där klockan 09.30. Väldigt tidigt. Och trött är jag också för jag har bara sovit typ 6 timmar inatt. Jag kunde inte somna när jag gick och la mig vid halv ett, jag somnade inte förrän två. Aja, jag får gå och lägga mig tidigt ikväll istället, jag kommer vara skittrött.

Ja, idag kommer Sofia och kanske Gustav hit till Örebro. Det ska bli roligt! Har ju inte träffat dom på länge. Vi ska väl visa dom runt i Örebro och lite så, annars vet jag inte vad jag ska göra. Men nu ska jag sluta skriva.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0