Do you wan't to go to the seaside? Siri is back!

Hallå! Nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem igår natt egentligen. Men jag har inte orkat blogga än. Jag har haft så jäkla kul! Jag har fått så många nya vänner och gjort så många roliga saker. Och jag kan ju säga att Brighton lätt är den bästa staden i världen. Den har verkligen allt! Stranden, havet, piren, fint centrum, shopping, trevlga människor, jag allt! Jag har lovat mig själv att jag ska komma tillbaka. Det finns så mycket att berätta om resan att det skulle bli en lång bok. Det jag säger just nu är att jag har haft riktigt kul och att vi allihopa grinade som tokar sista kvällen för att vi skulle åka. Jag har också varit i London två gånger, det var coolt. Vi åkte till King's cross och fotade perong 9 3/4 från Harry Potter nivet. Och så har jag shoppat en massa, visserligen inte så mycket i London, men mycket i Brighton. Ja, det finns mycket att berätta. Men det pallar jag inte göra nu. Jag skulle bara berätta att jag fortfarande lever!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0