Eva & Adam

Hej. Sitter just nu och kollar på tv-serien Eva & Adam, nostalgi! Haha. Gud, jag älskade det programmet när jag var liten. Vi har alla avsnitt förutom fyra, för dom har vi tappat bort. Så nu har jag snart kollat klart på hela "första säsongen", om man kan kalla det så. Sen tänkte jag träna lite. Jag funderar på att åka och simma, men jag har ingen lust att åka ensam. Får väl se om jag får med mig någon kompis. 

Vid 16.20 ska jag i alla fall ta bussen ut till Elin i Ökmbrotorp. Jag ska sova hos henne för imorrn så ska vi åka till Stockholm och shoppa. Det ska bli kul! Jag har inte så mycket pengar direkt, men lite kan jag shoppa. Det ska i alla fall bli roligt att träffa Elin!

Bloggar senare också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0