Harry Potter is the shit!

Sitter just nu och tittar på Harry Potter och hemligheternas kammare. Älska Harry Potter säger jag bara! Jag är så himla taggad på att se den sjätte filmen. Men eftersom jag inte ska se den förrän på torsdag laddar jag upp med dom andra filmerna och sjätte boken.

Att träna på friskis & svettis idag gick bra även fast det var ett tag sen. Fast jag kände efteråt att jag var riktigt trött i kroppen, man märker att kroppen inte är riktigt van än. Men jag tänkte faktiskt sticka ut och ta en springtur imorrn också. Och på kvällen kommer Jacque, Jennifer och Lolo hit. Vi ska laga mat tillsammans och mysa!

Men nu tänkte jag faktiskt ta och äta lite glass. Haha, nyttig jag är! Men det är sommarlov, då får man vara onyttig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0