Nytt.

Det här är det jag köpt dom senaste dagarna:

Jeansskjorta jag köpte på Bikbok för halva reapriset. Den kostade 699 kr från början men jag fick den för 174 kr. Och jag som velat ha en jeanskjorta. Kap!


Svart stickad tröja jag köpte för halva priset på Bikbok.


Och det här har inte jag köpt. Men jag fick det av mormor när hon och Tove var i Stockholm. Linnet är från Monki och ringen från Ur&Penn.

Det var det. Och så lite underkläder har jag köpt med. Men det orkade jag inte fota. Annars så har jag legat hemma hela dagen och läst Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag har sex kapitel kvar och jag ska fösöka hinna klart med dom till kvällen. Annars så får jag läsa klart efteråt. Jag är i alla fall jättetaggad på att se filmen!

see you later!


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

då måste ja ju läsa alla andra innan, pallar inte de :P

2009-07-21 @ 17:33:36
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0