Seg.


Våran värdfamiljs hus, jättefint!

Det känns som om jag är väldigt seg med att blogga. Men eftersom jag var borta i tre veckor är det väldigt svårt att komma igång. Men jag har ju varit hemma i en vecka nu så man tycker ju att jag borde klara av det nu. Aja, det kommer allt eftersom. Jag kommer nog inte igång ordentligt förräns när skolan börjar. Då har man mer tid. Nu orkar man inte sitta vid datorn hela dagarna. Man är ju ute och träffar kompisar till sent på kvällarna, då finns det inte tid för bloggen. Men, jag ska försöka bättra mig. Jag hoppas jag inte blir som dom bloggarna jag hatar. Som säger att dom ska bättra sig men sen så kommer det inte ett nytt inlägg förräns om en vecka liksom. Det är irriternade. Men jag lovar jag ska försöka.

I alla fall så vaknade jag hos Jennifer och vid tolv tiden tog jag bussen hem till Örebro (hon bor utanför i Garphyttan). Efter det har jag varit med Jassi, vi gick på stan, och varit ute och sprungit 6 km. Jag köpte också ett jättefint halsband inne på Myrorna. Jag ska visa det. Förresten så har jag köpt endel sen jag kom hem, men jag tänkte visa det imorrn tror jag. Btw. imorrn ska jag se Harry Potter och halvblodsprinsen! Taggad till tusen! Jag är ett riktigt Harry Potter-fan, jag vart så himla arg när dom flyttade premiären, men äntligen är det dags nu!

Ps. jag vet att jag har lovat bilder från språkresan, men det kommer allt eftersom.

Långt inlägg! ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0