Stockholms-shopping.

Halloj. Nu är jag hemma i Örebro i lägenheten igen. not so much fun, men men. Jag ska äta lite mat snart men först tänkte jag visa det jag köpte i Stockholm. Here it comes:


Finfina skor! Från Skopunkten. Lite varma att ha på sommaren så dom blir perfekta att ha i höst!


Kofta nr 1 från Cheap monday.


Kofta nr 2 från Monki.


En söt blus från Mango. Den här var perfekt att köpa, för jag har inte så mycket vitt men har gärna velat ha det.


Och så lite småsaker. Hårspray från Proffs, nagellack från Depend, örhängen från Indiska och halsband från Gina tricot.

Jag är jättenöjd med allt jag har köpt. Och gud vad mycket rea detvar i Stockholm! Överallt var det rea! Jag har faktiskt köpt allt på rea förrutom örhängena, skorna, hårsprayet och nagellacken.

Men nu måste jag äta!

ciao


Kommentarer
Postat av: jassi

snygga skor!!!

den orangea koftan har jag i svart :>

2009-07-28 @ 17:42:35
Postat av: Jennifer

wii, I like your rosa kofta=)



Puss! <3

2009-07-28 @ 20:06:40
URL: http://jennizzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0