Sum 41 - With me

Hallå bloggen. Nyss har jag stått och gjort rent lite i köket. Jag lagade mat (skinksås) och skvätte lite, hehe. Efter att jag lagat mat är det ett bombnedslag, eller inte riktigt. Men det är stökigt i alla fall.

Idag har jag i alla fall först träffat Lolo och Rebecca. Rebecca har kommit hit från Kinarp och ska bo hos Lolo nätter så jag ska träffa dom imorrn också. För vid tre träffa jag en kompis som heter Hanna Och vi gick på stan och fikade och lite så. Och nu ska jag åka ner till Gröna Grodan (fik) och träffa några vänner, vet inte riktigt vilka det blir, Elel och Vickan i alla fall. Men jag bloggar ikväll när jag kommer hem också, då blire dagens outfit.

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0