Torsdag 12:41

Hola allihopa. Jag vaknade sent idag. Det är inte bra. Men jag somnade visserligen sent också, så då är det nog inte så konstigt. Idag ska jag vara med Malin, som jag har sagt förrut. Kanske åker hem till henne. Sen ska jag ta bussen därifrån in till stan. Och sen ska jag ta en buss ut till sommarstugan. Mycket åkande men jag gillar att åka buss, fast det är jag nog den enda på hela jorden. Jag tycker att det är ett sätt att slappna av en stund och bara lyssna på musik. Är man trött kan man ju sova också, bara man inte missar sin hållplats, haha.

I alla fall jag ska då bara säga att jag inte kommer blogga förrän på fredag eller lördag. För jag kommer hem på fredag kväll. Men på lördag kommer Sofia hit över dagen! Det ska bli jättekul för jag har ju inte träffat henne sen språkresan.



Brighton pier och Churchill square, dom ställena vi var på oftast, blev också favoriter. Och Brighton pier är nog det ställe jag har mest bilder på. Men det är så himla fint, speciellt på kvällen.

bye lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0