a night to remember



Bild 1: allihopa på skolavslutningen.
Bild 2: Hanna, Elel, Lolo, Jennifer, Jacque och jag på kvällen.

Igår kväll hade jag det mys med Hanna, Elel, Lolo, Jennifer och Jacque. Först var vi hos Lolo, sen gick vi ut ett ganska långt tag och sen drog vi hem till Jacque. Jag kom hem efter tolv nångång och då gick jag och la mig riktigt trött. Det var i alla fall en riktigt bra dag igår och nu är det sommarlov. Men det känns inte som det, det känns som det är helg och på måndag börjar skolan igen. Men så är det inte, för om sex dagar åker jag på språkresa! Jag längtar!
Men idag blir det tråkdag. Jag ska göra packningslista, fixa lite och sen träna.

bye

Kommentarer
Postat av: jennifer

hetingar vi är!! Men vi ses på Måndag elr?<3

2009-06-11 @ 13:52:25
URL: http://jennizzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0