I'm leaving tomorrow

nice outfit
polyvore of course.

Hallå. Jag har hunnit med en del idag i alla fall. Jag har nästan packat klart, varit med Julia, Karin och Elvira, ätit glass, vart i en park och klättrat i träd, haha. Coola som vi är. Nu ska jag snart iväg och träna. Det sista som ska i (necessär m.m.) får jag nog packa i imorrn eller ikväll. Och det verkar som om jag inte kommer få övervikt, tack och lov! Snart drar jag ju från Sverige. Och som det ser ut nu kommer det nog inte bli speciellt mycket bloggning. Kanske om jag hittar ett internetcafé där nere blir det en uppdatering. Men jag kommer ha så fullt upp att jag kanske inte hinner. Annars ses vi om tre veckor. Fast jag ska försöka blogga imorrn innan jag åker.

puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag kommer ju sakna dig sötis!!!!!!!!<333

2009-06-16 @ 18:17:08
URL: http://jennizzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0