rain on a rainy day

Malin har nyss åkt härifrån. Hon kom hit vid fyra och vi har suttit och stirrat på Gossip girl, som jag har gjort hela dagen i och för sig. Men innan det så var jag och simmade med Karin, hurtiga som vi är! Det var skönt att träna lite idag eftersom det har varit jäkligt segt. Efter simningen gick jag hem kollade på Gossip girl och åt, och sen kom Malin, som ni vet. Det är förmodligen sista gången jag träffar henne innan jag åker. Så himla tråkigt. Jag kommer sakna alla så himla mycket när jag är borta. Jag är ju nästan borta i en hel månad liksom. Men det blir ju ändå så roligt att träffa dom när jag kommer hem.
Aja, nu lyssnar jag i alla fall på The kooks, can't get enough of them säger jag bara. Så himla bra! Och justja, jag tänkte ladda in en ljudbok på min Ipod. På dvd-boxen av Gossip girl får man med första boken på ljudboken. Och det kan ju vara kul att ha med till Brighton.

see you soon

Kommentarer
Postat av: Alice

gossip girl <333

2009-06-13 @ 00:29:43
URL: http://alicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0