safety-pins holding up the things that make you mine

Dom här gjorde jag igår eftermiddag gammla halsband som blev armband istället. Egentligen skulle det här inlägget ha publicerats igårkväll, men det hände nåt med internetet.


Aja, idag blire träning. Och innan det tänkte jag fixa lite på mitt rum och så. Det är inte så fint väder ute så jag har inte någon lust att göra nånting. Så blir det när det är dåligt väder på sommaren. Man tappar lusten. I alla fall jag, jag orkar inte ta tag i saker och hitta på nåt. Utan jag tänker att "det kan jag göra imorrn istället". Fast idag orkar jag inte bry mig.

Imorrn däremtot ska jag träffa Jennifer. jag måste ju träffa henne innan jag åker!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0