see the sun

Hej, nu blev det kväller. Hehe. Nä, men just nu sitter jag och lyssnar på musik, The kooks om jag ska vara exakt. Jag har tränat i två och en halv timma och sen ätit hamburgare när jag kom hem. Det var gott. Och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Jo förresten, jag kan ju säga att min packlista INTE vart kort. Det är så himla mycket saker man måste ha med sig och inte får glömma. Det jag är mest nervös för inför den här resan är att få övervikt på bagaget, haha. Det är så att jag har så himla svårt att packa. Jag packar alltid ner för mycket, även om jag bara ska vara borta en helg. Så när jag packar måste jag lägga i för lite kläder för då är det typ lagom. Haha. Ja, det kommer ta typ en hel dag för mig att packa.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på bästa Gossip girl, hehe.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0