you're really gonna be someone, ask anyone


Bild, Vanessa Hudgens. Hon har riktigt fin klädstil och jag älskar skorna!

Hallå. Måndag och bara en dag kvar i skolan. Imorrn ska vi göra typ ingenting och på onsdag slutar vi. Shit, slutar åttan nu och börjar nian i höst. Året har gått så himla snabbt. Det är tråkigt att niorna slutar men kul att bli störst på skolan, hehe.

Aja, idag har vi haft klasskamp. Och våran klass kom trea på hela högstadiet (och det är ganska många klasser). Det är en klar förbättring från förra året då vi kom näst sist! I klasskampen är det en massa olika grenar, t.ex. löpning, volleyboll, höjdhopp, längdhopp, ultimate frisbee m.m. Och så tävlar klasserna mot varandra. Det är faktiskt kul, fast man är ju inte med i så många grenar eftersom alla i klassen ska vara med i minst en gren.

Efter skolan, när jag kom hem halv två, stack jag ut och sprang. Sen träffa jag Hanna här hemma och vi gick iväg till Läkargruppen där vi träffade mamma och Tove. Vi har fått information om Gardasil, ni vet sprutan mot livmoderhalscancer. Eller, nu är det ju inte mot just livmoderhalscancer utan mot ett virus som heter hpv, aja skitsamma.
Nu ska jag i alla fall kolla på The hills!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0