28/3

Hej. Har varit på Breddläger idag till klockan fyra, riktigt roligt var det. Jag orkar inte gå in på vad det är, men det har i alla fall med handbollen att göra. Så jag är himlans trött för jag fick gå upp klockan 7.15 imorse.
Det var så konstigt, för jag vaknade inatt av ett jättekonstigt ljud. Det låter som om det vibrerar högt, men det vibrera inte. Och det konstiga var att det bara lät på mitt rum. Och jag kunde ju inte sova när det lät sådär, så jag fick gå upp och lägga mig i mammas och pappas säng. Och när jag går igenom köket och vardagsrummet så hör jag att det dunkar, som om nån spelade hög musik, fast man hör ingen musik utan bara dunket. Asså, det är verkligen skitkonstigt. Har ingen aning om var det var som lät, men jag gissar på att det kan ha varit hissen eller nåt sånt. Aja, nu tänkte jag vila i alla fall för jag är grymt trött.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0