Bring me flowers and talk for hours.

Hallå. Ja, har inte hittat på så mycket idag. Jag städade lite i min garderob, jag känner att det är väldigt fullt där. Jag skulle göra vad som helst för en walk-in-closet! I alla fall en lite större garderob. Jag har också läst lite. Just nu läser jag en bok som heter En shopaholic säger ja av Sophie Kinsella (ni kan läsa här nedanför vad boken handlar om). Fast jag blir arg på huvudpersonen för att hon inte kan bestämma sig, hehe. Det är felet med mig, om jag följer ett tv-program eller läser en bok så blir jag jätte insatt i det, lite för insatt för mitt eget bästa, hehe. Aja, när jag städade ur min garderob hittade jag alla mina fina bälten, som jag inte har någon aning om vart jag ska förvara. Man skulle ha en bält-hängare.




Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0