Freaky friday.

Kanske inte så freaky, men en bra i alla fall. Var ju skola som vanligt och på hemkunskapen så gjorde vi linssoppa och plättar. Jag, Carro och Jassi gjorde en dubbelsats plättsmet så vi fick typ 15 plättar var, vi var så himla mätta efter det kan jag säga. Vi pallade inte äns äta upp alla, haha. Och sen så har ju våran klass kommit till regionsfinal i teknik åttan! Vi var en av dom fyra bästa av typ 42 skolor och typ 170 klasser! Shit, att vi var så smarta trodde jag aldrig, haha. Så den 23 april ska vi åka till Linköping och tävla i regionsfinalen. Det är första gången någon åtta på Engelbrekt har kommit så långt så våra klassföreståndare är jättestolta, haha.
Aja, sen efter skolan åkte jag, Julia och Elel till Sötvaruhuset ute i Marieberg och så fikade vi på Ikea, hehe. Och efter det åkte vi in till stan och kolla på när vårat lag spelade match. Ja det gick sådär, förlorade med 13-17. Men på söndag blir det match igen, sista seriematchen, tråkigt! Det är samling halv åtta på morgonen (!) vid Risbergska, borta mot Västerås.
Och imorrn ska jag dömma f98/97 match, ska bli jättekul!



Julia och Elvira, två fina vänner.

Love

Kommentarer
Postat av: julia

siri, en väldigt fin vän! <3

2009-03-07 @ 17:28:07
URL: http://juuuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0