I'm tired now I'll see you when I wake up, I heard it's pretty where you are.

Heej! Hade det skitkul i Romme igår! Jag har lärt mig att åka ordentligt nu, och jag ramlade typ bara tre gånger i backen (och typ tre gånger när jag gick av ankarliften, men dom räknas inte, hehe). Så jag är stolt över mig själv! Hihi.
Idag är jag i alla fall supertrött. Eftersom jag gick upp halv sex och åkte sen skidor i sju timmar är det kanske inte så konstigt.
Men min lediga eftermiddag har jag pluggat (som vanligt) och jag tänkte gå upp och duscha nu och sen blir det väl mat och Grey's Anatomy som vanligt! Kommer kanske upp en dagens outfit sen, om jag hinner. Men vi ses!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är ju grym bby ily!<3

2009-03-04 @ 20:38:52
URL: http://modegrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0