Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.

Sitter här och har nyss lagt in en massa musik på min Ipos, Maria Mena bland annat. Innebandyn var riktigt kul. Men alla i laget är så himla taggade, det är riktig fight. Hade vi spelat en riktigt match hade allihopa fått rött kort, haha. Men det var i alla fall skoj. Och nu ska jag sätta mig och kolla på One tree hill och äta något litet. Kvällsmat blir det inte förräns senare då mamma kommer hem. Men jag är hungrig så jag måste äta nåt, hehe. Och justja, imorrn börjar min prao på Korthuset! Önska mig lycka till och vi ses imorrn!

Siri


ps. melissa horn - vår sista dans är en låt som jag tycker ni ska ladda ner och lyssna på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0