Let it be spring!

Hej. Jag har nyss kommit hem från träningen och gud vilket väder det är ute! Precis när man tror attdet har blivit vår så börjar det snöa igen, jag blir så himla sur! Vad är det med vädret egentligen? I lördags kunde jag ta fram vårjackan, men nu blir det täckjackan igen! Usch, fy och blä för vädret säger jag bara!
Annars så gick det väl helt okej på träningen. Jag har ett sår på handen där hud har gått bort (från innebandyn igår) och det började blöda så jag fick sätta på plåster. Men plåstret lossna så jag var tvungen att tejpa en massa för att det skulle sitta, men ändå så sved det när jag tog emot bollen. Men, men, jag stog ut. Det är ju alltid kul att träna!
I alla fall så ska jag duscha nu och sen äta, jag är hungrig!

Se ya.

Kommentarer
Postat av: alice

svar: på sjukhuset. vet inte varför, dom vill att man ska vara med från början av dagen typ. det är sämst!

2009-03-23 @ 19:38:10
URL: http://alicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0