Lördag den 14:e.

Jag har ångrat mig, jag ska inte gå och lägga mig och sova i tre år. Jag ska sova i femton år. Usch, det var ingen bra kväll igårkväll och jag har inte lust att säga varför. Nu vet ni i alla fall varför jag har varit tråkig och inte bloggat. Ja, jag hoppas i alla fall att mina vänner kan muntra upp mig eftersom dom ska komma hit på födelsedagsfest ikväll, just nu har jag egentligen ingen lust att fylla år. Men, nu får jag sluta deppa och ta mig i kragen. Ska gå upp och duscha och göra mig iordning, sen blir det väl att fixa allt för ikväll. Här får ni i alla fall gårdagens outfit, som jag aldrig orkade lägga upp igår, hehe.

Jeans - Lee, långärmad - H&M, kofta - CCdoubleO, väska - second hand, en massa halsband.

Puss.

Kommentarer
Postat av: julia

vad hände? :(

2009-03-14 @ 13:59:35
URL: http://juuuliah.blogg.se/
Postat av: Adam bernatziki

<3<3<3<3<3<3

2009-03-21 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0