Nightie night.

Hej. Jag har nyss suttit och spelat på min lillasyrras keyboard en lång stund, hehe. Det är faktiskt kul och så var jag tvungen att träna på en läxa, vi ska lära oss att spela en låt. Jag har i alla fall lärt mig Sol vind och vatten med Ted Gärdestad ni vet.
Vart bra dag i alla fall. Efter skolan följde Jennifer med mig hem och vi kollade på Låt den rätte komma in, den svenska vampyrfilmen. Om det skulle vara en skräckis så var det en ganska misslyckad sådan. För inte var den läskig, mer hemsk och obehaglig på några ställen kanske. Den handlar i alla fall om en tolvårig pojke som inte har några vänner och blir mobbad i skolan. Och så träffar han en flicka i hans ålder som han blir vän med och hon är vampyr. Det är faktiskt mest en kärlekshistoria, fast en annorlunda kärlekshistoria. Aja, den var bra i alla fall, värd att se.


(pojken i filmen, oskar tror jag han hette)


Men nu blir det Grey's Anatomy!
Pussar till alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0