Snö, snö, regn, regn.

Alltså jag är så himla trött på det här vädret! Men det är jag väl inte ensam om? Det är blaskigt och kallt. Nu på eftermiddagen/kvällen har det snöat, alltså SNÖAT! Och det är ingen trevlig och mysig snö, utan snö som man får rakt i ansiktet när man sitter på cykeln påväg till dansen. Usch, jag hatar det här vädret. Jag vill ha vår! Nu. Nu. Nu! Jag gissar på att det kommer hålla på så här i alla fall till mitten av april. Förra året så försvann snön typ i mitten av januari och nu envisas den med att vara kvar. Det kan vara snöväder tills februari, sen blir det vår. Men vi kommer få vänta ett tag till. Jag är i alla fall så jäkla trött på det här vädret!

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0