So sick of sickness.

Usch. Jag mår inte prima om man säger så. Väldigt förkyld. Så det blir nog ingen träning ikväll för min del, blä. Jag var med och markerade på dansen och även fast jag inte tog i så mådde jag inge bra efteråt. Förrutom fökylning då så har dagen vart okej. Vi hade engelskaprov sista timman. Vi svarade på en massa frågor om och skrev en uppsats om USA.
Det gick nog bra, jag är inte speciellt orolig.
Och imorrn är det fredag, skönt. Fast vi ska ha lagets dag. Man är typ med sitt arbetslag och gör grejer. Vi ska typ vara i grupper, typ 2 nior, 2 åttor och 2 sjuor och så ska vi göra grejer. Dagen ska inte bli kul, men det blir nog kvällen. För då ska jag och Jennifer gå och se Fredag den 13:e!

Dagens:

Jeans - Cheap monday, tröja - Gina tricot (min nya, nivet).

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0