Stockholm = shopping.

Hej! Hade det toppen i Stockholm förrutom att jag var lite hängig då. Men jag missar aldrig ett tillfälle att shoppa, haha. Nä, men jag och mormor var där och först i början gick det lite trögt, men sen gick vi in på Monki och då hittade jag en massa. Ja, allt är från Monki förrutom den vit-rosa-randiga tröjan som är från Gina tricot.




Det här är allt jag fick (köpte tröjan från Gina tricot själv, resten fick jag av mormor, tack!) och jag är jättenöjd. Nu ska jag lägga in dagens outfit och sen ska jag sticka iväg och simma med Julia! Trevlans!

Kram,

Kommentarer
Postat av: alice

åh vad fina saker, avundsjuk!

2009-03-18 @ 20:05:47
URL: http://alicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0