and he tried to take your soul but didn't realise you keep it in a different hole



tubtopp - gina tricot, skjorta - gammal, jeans - cheap monday, halsband - indiska och ett gammalt, hårband - glitter

Hola! Hur mår världen? Jag mår bra, men är lite smått trött. Och jag fruktar den här veckan lite. För det händer så himla mycket. För det första är det plugg, vi ska göra ett repotage på svenskan och jag måste göra en intervju med min syrra till på fredag och så ska vi redovisa en läxa vi haft på dansen. Och för det andra är det träning, handboll igår, dans idag, springa två gånger imorrn, handboll på torsdag och så dans och handboll på söndag. Plus, att på lördag ska laget på SM-finalen i handboll i Globen på lördag. Vi åker kl 11.00 och kommer hem kl 00.00. Puh! Det blir mycket, men det klarar jag. Kommer i alla fall vara helt slut efter den här veckan. Men, jaja, ikväll ska jag ta det lungt. Kolla Ugly Betty, Desperate Housewives

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0