At mormor's place

Halloj. Jag sitter hemma hos mormor och Berndt just nu. Hanna kollar på Eurovision song contest och mormor, Berndt (min mormors sambo) och mamma sitter vid köksbordet, medans jag sitter här. Vi har ätit grillad fläskfilé med potatisgratäng och sen glass till efterrätt. Gott det!

Är det någon som kollar på Eurovisionfinalen förresten? Inte jag i alla fall. Jag kollade när Sverige sjöng, men det var allt. Jag tycker det är väldigt segt. Typ 20 länder som ska sjunga och majoriteten av dom suger kort sagt. Och så är det ju typ redan bestämt vem som ska vinna. Jag har hört att Norge är segertippat. Det är i alla fall grannlandet och det är ju lite kul. Men det spelar egentligen ingen roll för mig om det är typ, Monaco som vinner, jag är inte så intresserad.

Ah. Imorrn blire dans, sen jag nog gå och byta ett par vita hotpants jag köpt till dansuppvisningen till en större storlek och sen ska jag på fysträning i Karlslund. Och den här gången ska jag inte missa bussen hem, som jag gjorde förra träningen. Då fick jag gå hem, inte kul.

bye beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0