at the bottom of the ocean


Mumsig bild på Channing Tatum!

Hej alla människor. Om det nu är någon som läser min blogg....
Aja, det är fredag idag, men ingen träning. Det känns så himla konstigt eftersom jag är så van att ha träning på fredagar. Men när det inte är träning får man göra annat. Fast jag gjorde inte så mycket. Jag har suttit på balkongen (inglasad) hela eftermiddagen och läst och lyssnat på musik medans regnet har ösat ner i flera timmar. Ganska så mysigt. Det är i alla fall mysigt med regn när man är inomhus. Inte om man är påväg hem från skolan eller träningen och det ösar ner, då är det mindre trevligt.
Aja, jag har i alla fall ätit friterad kyckling och ris till kvällsmat med någon konstig currysås som gjorde fläckar på köksbordet. Och vid nio ska jag och Hanna kolla på en film som heter Panic Room, vet inte vilken kanal den går på. Men Kristen Stewart (som spelar Bella i Twilight) är med och då blev jag lite sugen på att se den.

Justja,. jag kan ju berätta varför det har varit lite oaktivt här. Igår la vårat internet av. Det var något med intsällningarna på nåt kort. Jag fatta inte riktigt när pappa förklara, men nu är det fixat i alla fall!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0