goodbye my almost lover, goodbye my hopeless dream

Hej! Tisdag idag då Och jag mår bra. Skola som vanligt och efter det så gick jag på stan med Hanna och Jassi, vi åt lite på Java (brieost och salami macka och milkshake, tacka gudarna för det!)och satt och snacka där ett tag, det var mys <3. Sen kollade vi i lite affärer, och jag köpte ett par jättefina skor. Jag har sparat trehundra kronor den här månaden för att få köpa något åt mig själv och det var dom här skorna jag köpte.


Så himla fina är dom!! Kommer från Din Sko, 349 :-.

Efter stan så åkte vi till Kulturskolan och gick på Workshop (typ danslektion) med Emma Hedlund, hon är en professionell (jag var tvungen att slå upp det ordet i en ordbok för att veta hur det stavas, hur lyckad är man inte?!) och kom trea i So you think you can dance Scandinavia. Det var i alla fall jätteroligt. Vi dansade jazz, men väldigt olikt den jazzen vi gör på våra vanliga lektioner, så det var väldigt kul.

Tänkte lägga ut en dagens outfit precis efter det här inlägget för det var ett tag sen.

ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0